Tanah TOL nii, atau dalam bahasa melayu nya.. LESEN MENDUDUKI SEMENTARA.. kita semua boleh mohon… warganegara Malaysia, umur 18 tahun keatas. Macam Azman, Faris, Pie and kawan kawan lain nak mohon pun boleh gak.. Tanah tanah yang boleh kita mohon, misalnya rezab parit, rezab jalan, rezab hutan, rezab lombong, rezab TNB dan lain-lain rezab lah.. Yang paling mudah rezab TNB lah.. Korang nampak jee transmission line.. bawah laluan transmission tuu semua boleh mohon TOL

Terpulang lah korang nak buat apa.. Boleh tanam pokok, boleh bela ayam, Asalkan korang tanam pokok kontan jee. Nak buat nursery pun leh gak.. Jangan lak tanam pokok durian sudahlah.. mau black out lak satu Malaya nanti.. heheh

Tanah TOL ni,, tak de geran.. cuma kita dapat lesen jee.. maksudnya tanah nii tak leh lah nak cagar kat bank.. Kadar bayaran lak RM100 seekar untuk setahun.. Murah kan..

Apa lagi geng.. mohon lah.. pasni kita semua boleh berkebun.. ehhehe….