Pada 12hb February 2009 yang lepas, kita orang ada makan-makan kat Bagan Lalang. Jadi semua kakitangan JURUUKUR USAHA dan USAHA GEOMATICS ikut serta..

Aktiviti nii.. sempena menyambut besday aku yang ke-33, dan besday Lim yang ke-40 secara serentak.. Apapun tima kasih banyak-banyak lah kat Pn Nur, orang kuat yang menguruskan aktiviti nii. Buat susah-susah ko jee..

Best gak kan.. bila dah tua-tua nii.. ada gak orang ingat besday kami nii.. ha ha ha

Tapi sampai hari nii.. aku agak terperanjat sikit.. sebab tak pernah-pernah korang sambut besday kami.. tapi tahun nii agak lain macam sikit.. emmmm ni mesti ada makna nii.. ha ha ha (oo korang nak bonus lebih ekk)

Apa pun sambutan nii.. sekurang-kurangnya korang ingatkan kami.. yang kami nii dah meningkat usia.. bila dah tua nii.. kena faham-faham je lah.. kenalah usaha kuat sikit. So kami kena cepat, tingkatkan pasif income kami

Untuk budak-budak ofis.. tima kasih banyak-banyak sebab korang sanggup susah payah ngan kami.. yang paling aku suka.. korang setia, korang komitmen ngan kerja. Syabas.. syabas

Untuk teman-teman yang kat luar sana.. tima kasih tak terhingga, sebab korang rekmen service kami ngan kawan-kawan korang.. TQ TQ

Oklah.. enjoy gambar kat bawah nii..

INGAT TANAH, INGAT JURUUKUR, HAFIZAL 012 3193576