Aku baru jee lepas main game CASHFLOW101.. bersama aku hari nii saudara Bird.. apa yang istimewanya, main kali nii.. tak sampai pun 40 minit.. kami dah boleh keluar dari ratrace.. main dalam keadaan cukup cepat, efisyen dan menguntungkan. Tima kasih Bird sebab kongsi teknik investment

Aku heran betul lah.. setiap kali main game nii.. macam-macam benda boleh belajar. Sebab lain orang lain teknik.. macam tuu lah ngan Bird nii.. dia gunakan pendekatan OPM.. Other People Money

Berbalik cerita pasal minda nii.. aku nampak sangat sekarang.. untuk jadi orang kaya, kita tak perlu pun tahap pelajaran yang tinggi, Cuma kita kena faham konsep kemewahan yang sebenar. Pastu kita mesti ada kawan-kawan yang baik. Lagi cun kalo ada funder. Mesti tahu apa yang nak kita carik atau invest.. Pastu carik peluang tu setiap hari.

Kalo jumpa peluang menarik.. dapatkan info pasal peluang tadi tuu.. bawak berbincang ngan kawan-kawan.. kalo untung.. kasi invest.. kalo rugi.. kita tinggalkan.. pastu usaha lagi

Pasal modal pulak.. kalo lah tak dee duit.. dah terdesak sangat, pakai lah personal loan.. yang penting.. pastikan kita boleh ambik peluang tersebut. Kalo ada offer bagus.. kasi jual.. Duit untung, boleh simpan dalam ASB.. pastu buat OD.. invest semula. Cam tu lah seterusnya

Oklah.. cargas cargas kan minda anda

INGAT TANAH, INGAT JURUUKUR, HAFIZAL 012 3193576