Jom kita bincang lagi.. apa aktiviti yang boleh dapat pasif income..

Emm.. antaranya beli hartanah lelong la.. beli pada harga rendah.. pastu kasi repair cun-cun.. pastu kasi sewa.. untung duit sewa tuu.. tu kira pasif income lah..

Kalo ada penyewa.. berminat nak beli rumah kita tuu pulak.. kita boleh jual.. untung hasil jualan rumah tuu.. boleh letak kat ASB.. dividen ASB tuu.. dikira pasif income gak

Bila dah ada modal.. langkah kita akan semakin panjang.. kita pun dan boleh start beli tanah lelong.. main tanah nii lagi best.. sebab tanah tak de harga syiling.. kita beli tanah lelong.. kasi bersih tanah tuu.. ukur baik-baik.. tentukan sempadan.. pastu kasi iklan.. kasi jual.. untung hasil jualan tanah tadi.. park lagi kat ASB.. naik lagi pasif income kita

Jadi.. bila modal kita semakin besar.. kita akan semakin garang.. kita dah boleh start invest benda-benda lain.. nak main CPO kee.. nak jadi penulis buku kee.. nak jadi fotografer kee..nak buat projek pertanian.. terpulang lah.

Emmm.. apa lagi aktiviti yang boleh dapat pasif income ekkk??

Ok lah.. korang layan gambar-gambir site nii.. ha ha ha


INGAT TANAH, INGAT JURUUKUR, HAFIZAL 012-3193576