Jom kita kenal pasti.. cara paling berkesan kita belajar. Bagi aku… walaupun kita dah tua-tua ni.. dah lama tinggalkan alam university.. tapi sebenarnya.. ramai lagi masih teraba-raba. Masih lagi makan gaji.. pastu tak dee pasif income.. betul kee? nii cuma pandangan aku jee laa.. ha ha ha

Semua nii berlaku.. sebab kita gagal kenal pasti.. teknik paling efisyen kita belajar..

Bagi mereka yang dapat keputusan baik masa PMR, dapat 10A.. SPM pulak dapat 20A.. kat U pulak dapat CPA 4.0.. cara korang belajar.. korang mesti datang kelas.. baca buku.. berguru depan lecturer.. pastu jawab exam.. dan keputusan yang korang dapat tuu.. mesti superb..

Tapi bagi mereka yang suka main.. masa zaman sekolah.. wakil sekolah main badminton.. main bola tampar.. main bolasepak.. pastu ada yang cemerlang pulak.. sampai wakil negeri…. korang mesti mula ngan praktikal dulu..

Cara nya.. kalo korang minat hartanah.. korang boleh rujuk ngan sifu-sifu hartanah.. mula-mula baca sikit blog mereka.. pastu ajak lah sifu minum.. datang TT.. tanya lah apa-apa yang korang tak paham.. pastu dapatkan nasihat dari sifu… tuu jee.. sifu pun bukan sempurna.. mereka gak manusia.. banyak gak buat silap.. tapi bagus gak korang tahu.. pengalaman pahit sifu-sifu nii.. sebagai pengajaran

Pastu pulak.. korang dah boleh start melabur.. mungkin mula-mula tuu kita gagal.. tapi kita kenalpasti kenapa gagal.. pastu kita repair balik.. try balik. cara cam nii pasti korang boleh berjaya

Betul kee cara cam nii.. apa komen korang?

Layan lagi gambar-gambar site aku..

INGAT TANAH, INGAT JURUUKUR, HAFIZAL 012-3193576