Aku respectlah.. bila aku tengok. ramai klien-klien aku.. kaya-kaya beb.. tanah luas terbentang.. nilai asset juta-juta

Jadi dok sembang-sembang ngan kumpulan nii. aku pun tanyalah.. apa rahsia kejayaan mereka

Kebanyakan mereka bagi tau.. “mereka membina kemewahan secara beransur-ansur.. dan berperingkat-peringkat”

Selain tuu.. “jangan buat aktiviti yang sama setiap hari, tapi harapkan hasil yang luar biasa”

Bagi aku.. ada gak logik nasihat mereka nii.. sebab kalo cam kes aku.. 1 hari.. aku boleh jumpa 5-8 klien jee.. consult klien pasal ukur tanah.. tapi aku harapkan. nak untung 100K sehari.. semua tu tak kan mungkin bole berlaku.. Akibatnya aku dok.. kat takuk yang sama jee la.. So pasni.. aku kena ubah sikit aktiviti harian aku..

Nak nilai pencapaian kita.. senang jee.. kita tengok income yang kita dapat setiap bulan.. kalo bertambah.. tu kira kita berjaya lah tuu.. kalo sebaliknya.. paham-paham lah sendiri.. he he he

oklah.. bye

INGAT TANAH, INGAT JURUUKUR, HAFIZAL 012-3193576