Tadi aku gi kenduri umah sifu kita.. Sifu Pie2020.. sempena majlis akikah anak dia.. ramai gak kawan-kawan blog datang.. meriah sungguh.. ha ha ha.. Sorry la.. kejap jee dapat borak ngan korang..

Sebab tadi aku ada meeting ngan orang kampung.. nak bantu orang kampung.. selesaikan masalah tanah mereka.. yang dah hampir 20 tahun tertangguh..

Lepas meeting jee.. aku pun cergas balik kampung.. nak tengok perkembangan ayam-ayam aku..

Sampai jee kampung.. abang aku bagi tau.. ada berita kurang best.. sebab reban ayam aku… kena hempap ngan pokok durian.. teruk gak.. 2 batang tiang pagar patah ..

Sebab dua hari lepas.. ada angin pusing kat kampung aku.. jadi banyak lah pokok-pokok tumbang.. ada gak dahan-dahan yang sekah.. tu yang hempap reban ayam aku tu… tapi alhamdulilah laa.. semua ayam-ayam aku selamat.. reban jee rosak sikit

Pastu.. abang aku kenalah repair reban tuu.. dan laa nii.. dah cantik kembali

Sekarang nii.. bukan ayam jee yang aku bela.. itik pun aku belasah gak.. ha ha

Ok.. bye bye.. (lambat tul nak upload)

INGAT TANAH, INGAT JURUUKUR, HAFIZAL 012-3193576