Archive for July 9th, 2009

LU SAPA? WA SAPA?


Korang nampak tak kedai mereka tuu.. Penuh ngan stall.. pastu lak ramai pengunjung. Ada yang jual satey, ada jual mee, ada jual nasik dan macam-macam lagi laa..

Pendek kata.. apa yang pengunjung nak.. semua ada kat sini.. sebab tuu laa tempat nii famous.. tapi jangan lak korang try makan kat sini ekk.. tak halal beb.. lembu pendek pun ada oooo

Konsep mereka nii simple jee.. apa yang aku tahu.. tuan kedai cuma jual air.. yang stall lain tuu.. mereka sewakan.. sewa lak murah-murah jee.. jadi ramai lah peniaga yang mampu

Istimewanya mereka nii.. setiap stall tak jual benda yang sama. Heran lak aku.. macam mana laa mereka nii boleh sepakat ekk?

Aku rasa laa.. mereka nii kenal siapa pesaing mereka kot.. mereka tak bersaing sesama mereka. Sebaliknya mereka tolong menolong, pastu kerjasama lak. Sebab tuu mereka hebat kan

Korang rasa, orang Melayu boleh sepakat macam mereka tak?

Luu orang pikir laa sendiri.. ha ha ha

INGAT TANAH, INGAT JURUUKUR, HAFIZAL 012-3193576

LOT BUNGALOW UNTUK DIJUAL


Kekawan.. ada tanah untuk dijual kat Desa Bukit Sentosa, Teras Jernang, Bangi

Lot bungalow seluas 5522kp. Harga RM150,000 (boleh runding). Dalam sekaki persegi RM27.00

Siap dengan semua kemudahan. Ada api, ada air, line tipon. Pastu lot tuu dikelilingi oleh rumah-rumah jiran.. Memang cun.. memang selesa

Ok.. sapa-sapa berminat.. bole call aku.. untuk site visit

Bye-bye..

INGAT TANAH, INGAT JURUUKUR, HAFIZAL 012 -3193576