Suka aku war-warkan kat korang semua.. kalo laa korang ada masalah tanah pusaka, yang satu geran banyak nama.. ada nama atok, angah, makcik tu, makcik nii.. sekarang nii korang dah bole mohon untuk pecah geran

Aku ada beberapa projek tengah on.. Ni kira pilot projek laa nii.. kalo laa projek nii boleh berjaya.. Insyaallah.. pasni boleh laa aku tolong orang lain lak.. terutama uruskan tanah-tanah pusaka.. kebanyakkannya melibatkan tanah orang Melayu.. kat kampung-kampung

Kesian kumpulan nii.. mereka ni ada tanah.. tapi tanah mereka tuu.. 1 geran banyak pemilik.. kalo laa tak diuruskan bebaik.. rugi laa

Tanah yang banyak nama.. tak boleh nak cagar kat bank.. nak buat loan kerajaan pun tak leh..

Pastu bila 1 geran banyak nama nii.. selalunya.. tuan-tuan tanah mesti gaduh pasal sempadan

Kalo nak jual tanah lak.. tak ramai yang minat nak beli.. sebab pihak bank tak nak bagi loan.. kesian kan

Kalo laa projek nii berjaya.. sebenarnya ada banyak peluang investment tanah.. yang boleh aku syer ngan korang nanti.. korang boleh buat duit oooo.. mesti masssuukkkkk punya

Oklaaa.. doakan aku ekkk

INGAT TANAH, INGAT JURUUKUR, HAFIZAL 012-3193576