Apa kata hari nii.. kita bincang-bincang sikit pasal rezeki.. korang perasan tak.. ada orang.. rezeki dia nampak mudah jee.. ada kereta besar.. rumah banyak.. anak ramai.. keluarga harmoni.. selalu pergi melancong dan lelain laa.. macam best jee kan

Dan kalo bandingkan ngan kita.. ayooo.. nampak macam rezeki kita.. agak berat jee.. susah jee.. nak gandakan duit kita.. macam-macam halangan

Benda nii berlaku.. sebab kita selalu main banding-banding.. kita banding.. kita ngan orang lebih baik.. lebih kaya dari kita.. kita naik Wira.. orang lain naik Merc.. kita dok low cost.. orang lain dok bungalow.. kita bercuti kat Malaysia.. orang lain gi ober sea.. tuu yang rasa kita kureng tuu..

Kalo kita naik Merc lak.. orang lain naik helicopter.. kita ada Dr.. orang lain ada Profesor.. jadi sampai kesudah laa.. benda nii tak habis-habis beb..

Jadi jangan laa korang sedih.. sebab semua orang.. jumpa masalah nii..

Nak atasi masalah nii.. mudah jee.. kita kena laa kerjasama.. kita carik 3-4 orang kawan.. yang sama-sama macam kita.. sama impian macam kita.. yang nak kumpul pasif income

Setiap hari.. setiap orang.. mesti carik satu peluang.. tak kira laa.. peluang tuu kecik kee.. besar kee.. asalkan carik peluang.. kita tengok rumah lelong.. tanah lelong… saham.. CPO.. francais.. bisnes.. apa jee laa.. asalkan bole buat duit

Bila dapat je peluang tuu.. kita buat analisis sikit.. modal nak pakai brapa? Nak kena loan brapa? ROI berapa? Cashflow bulan-bulan berapa?

Pastu.. info tadi.. kita kasi email kat kekawan group kita.. masing-masing buat analisis lak.. kalo ada sapa-sapa minat.. mereka bole invest sendiri-sendiri.. atau invest  syer-syer..terpulang laa

Korang bayangkan laa.. kalo satu kumpulan.. ada 4 orang.. 4 peluang setiap hari.. kalo setahun 365 hari.. kita dah analisis 1460 peluang.. banyak tuu  beb.. hebat tuu.. kalo 10 tahun.. sudah 14600 peluang.. ayoo manyak best ooo

Jadi sekarang nii.. aku dalam langkah nak perkemaskan lagi group aku.. ada sapa-sapa nak joint?

INGAT TANAH, INGAT JURUUKUR, HAFIZAL AHLAN