Apa kata hari nii.. kita borak-borak pasal bisnes.. sebab aku percaya.. ramai kekawan kita.. kat luar sana.. kalo bole.. semua nak buat bisnes sendiri.. tul tak?

Ada yang tengah carik bisnes.. ada yang baru bermula.. ada yang tengah rancak berbisnes.. dan ada lak.. yang tengah pening kepala.. macam-macam beb

Kalo bisnes menjadi.. gaji budak-budak ada.. projek banyak.. sale cun.. dah tentu laa.. kita seronot beb.. tapi kalo sebaliknya.. tuu yang kita meraban.. ke hulu ke hilir..

Proses nak carik bisnes nii laa.. proses yang paling leceh.. sapa-sapa pun sama.. kita rasa macam was-was jee.. kita selalu fikir.. samada bisnes kita nii.. bole jalan kee tak? bole maju kee tak? untung tak? macam mana nak market? Macam-macam kan bro.. betul kan?

Sama gak.. kalo kita mula-mula nak invest.. nak beli tanah kee? beli rumah kee? Mesti rasa yakin tak yakin jee kan.. rasa goyang kee

Kalo korang ada masalah macam nii.. aku syorkan sangat.. korang kembali kepada Allah.. setiap kali korang sembahyang.. korang mesti doa.. belah malam lak.. korang bangun malam.. buat qiamulail.. mohon doa.. banyak doa.. kita mohon.. agar Allah bagi kita petunjuk

Pada  waktu yang sama.. kita mula usaha.. kita carik info.. terus buat bisnes..  sebab.. kalo bisnes kita ok.. investment kita berjaya.. nanti kita akan rasa.. syukur sangat.. tapi kalo kita gagal.. kita akan redha.. kita akan lebih positif

Selain tuu.. kita kena focus.. kalo bole.. siang malam pagi petang.. kita bercakap.. pasal bisnes kita jee..

Kalo laa.. orang lain dah lama berbisnes.. korang.. bila lagi? he he he

Ok laa.. bye bye

INGAT TANAH, INGAT JURUUKUR, HAFIZAL AHLAN