Semalam aku borak panjang ngan abang B.. dia nii banyak buat kerja geologi.. jadi dia banyak laa korek tanah sini.. korek tanah sana.. he he he

Selain buat bisnes tuu.. dia gak suka invest kat tanah.. dan yang terbaru nii.. dia beli tanah kat area Bangi.. tak besar pun.. sekar jee.. tapi harga RM500K beb.. kira bole tahan gak harga tanah tuu ekk..

Ikut plan dia.. pasni dia rancang nak upgrade tanah tuu.. nak buat 5 lot bungalow.. 1 lot dia nak buat rumah sendiri.. dan yang lelain tuu.. nak bagi kat anak-anak.. kononya nak suruh anak-anak.. buat rumah sebelah-sebelah rumah dia jee.. dia tak mau dok jauh-jauh.. jadi bole laa.. hari-hari dia main ngan cucu-cucu.. he he he

Best gak konsep macam nii kan.. mesti meriah.. malam-malam bole berkumpul reramai.. pastu pasang lampu terang-terang.. ngaji sekali.. main badminton sesama.. bole main kejar-kejar.. pastu maid bole syer-syer..  cucu bole jaga sekali.. jimat lagi.. ayoo bestnya

Dari segi halaman rumah lak.. kebersihan dan landskap.. bole jaga sesame.. kalo ada pool.. semua bole mandi sekali.. bestnya

Dari segi tanah lak.. masing-masing ada geran masing-masing.. cukai tanah bayar sendiri-sendiri.. anak-anak bole buat loan.. kalo nak buat OD pun bole.. nak cagar pun bole.. untung-untung..

Kira bagus konsep macam nii beb.. anak-anak ku.. jiran-jiran kuu.. aku suka konsep nii..

Kalo laa abang B dah mula.. kita bila lagi nii ekk? He he he

ok laa.. bye bye

INGAT TANAH, INGAT JURUUKUR. HAFIZAL AHLAN