Hari nii… aku nak syer ngan korang.. sikit pengalaman aku.. macam mana nak buat duit ngan emas

Ayoo bunyi macam power jee ekkk.. he he he.. bukan apa geng.. aku rasa berdosa laa.. aku ada sikit ilmu emas.. sedangkan ilmu tuu ilmu Allah.. kalo aku tak syer ngan korang.. nanti apa aku nak jawab ngan Allah beb..

Ok laa geng.. setakad nii.. apa yang aku nampak.. pelaburan emas nii.. satu pelaburan yang amat simple.. cepat.. mudah.. kalo bandingkan ngan pelaburan tanah.. rumah.. pelaburan emas benda yang senang beb

Apa perlu korang buat.. korang cuma tukar.. duit korang kepada gold.. tuu jee.. maksud aku.. kalo korang sebelum nii.. setiap bulan korang simpan duit dalam bank.. dalam ASB.. tapi lepas nii.. setiap bulan.. korang tukar.. korang beli gold.. korang simpan gold..

Lepas tuu.. korang tunggu.. tunggu laa nilai emas korang naik.. tuu jee.. kalo korang tak caya.. korang tengok graf nii..

Kalo korang ada duit lebih.. korang beli lagi emas.. kalo bole beli.. tiap-tiap bulan.. lagi laa cantik..

Kalo laa harga emas jatuh lak.. korang kasi pajak emas korang tadi.. pajak kat Agrobank.. ambik cash.. kasi tambah semaksimum mungkin.. koleksi emas korang.. beli lagi banyak-banyak emas

Korang jangan tunggu.. kalo harga emas jatuh antara 8% – 10% dari harga yang korang beli sebelum nii… korang dah bole pulun dah.. korang dah bole start beli banyak sikit dah..

Pastu tunggu balik.. untuk kenaikkan nilai emas korang seterusnya.. simple jee kan.. sebab tuu aku kata.. main emas nii.. senang.. jantung tak sakit beb.. he he he.. adik beradik OD ASB gak lee.. he he he

Apa pun.. aku pesan kat diri aku ngan kekawan semua.. kalo main emas nii.. jangan sesekali invest kat skim emas.. yang tak tentu hala tuu.. main emas.. bagus pegang emas fizikal.. tuu yang terbaik

Allaaaa.. kita tiru macam makcik kat Kelantan sana.. untung niaga.. beli emas.. kalo nak pakai cash.. pajak emas.. pastu ada modal.. tebus balik emas.. senang kan

Aku tak tahu.. samada apa yang aku syer ngan korang nii.. betoi atau tak.. semua nii berdasarkan pengalaman aku yang sejemput ni.. sebab aku tak tahu.. nilai emas pada masa akan datang.. naik atau turun

Ok laa geng.. fikir-fikirkan.. salam

INGAT TANAH & EMAS, INGAT JURUUKUR, HAFIZAL AHLAN

Popularity: 5% [?]