Hari ni aku nak syer ngan korang pasal tanah TOL.. atau tanah LESEN MENDUDUKI SEMENTARA.. sebab sejak kebelakangan nii.. ramai sangat kekawan blog.. hubungi aku bertanyakan masalah tanah TOL nii

Kebanyakkan mereka.. dah pun terbeli tanah TOL.. bukan murah broo.. ada tuu puluh ribu ringgit.. ada lak yang ratus ribu broo… ayooo

Masa mereka beli tanah nii.. mereka tak paham.. sebab Si tuan TOL tuu bagi tau.. kononya harga tanah tuu murah laa.. pastu bole pindahmilik laa.. pastu nanti pihak kerajaan bole bagi geran laa.. dan macam-macam lagi laa

Bila keadaan nii berlaku.. apa lagi.. pembeli pun cepat-cepat laa bayar deposit.. kononya kalo lambat bayar.. ada pembeli lain nak ambik.. nii semua trik jahat nii..

Lepas dah bayar semua.. duit pun dah selamat masuk dalam poket.. baru laa mereka sedar.. yang mereka dah pun tertipu.. Tipah tertipu.. tipah tertipu.. he he

Kekawan.. tanah TOL tak bole nak dijual beli .. tak bole dipajak.. tak bole disewa.. pastu lak kalo berlaku kematian kepada Si Pemegang TOL.. tak bole diambik pusaka.. pastu lak setiap hujung tahun kena renew lesen tuu broo

Sebab tuu.. suka aku syorkan kat kekawan semua.. kalo laa ada orang.. nak jual tanah TOL dia kat korang.. kasi ayat power kat korang.. kononya dia kenal menteri sana.. menteri sini.. korang tak yah layan laa benda nii.. bohong jee.. buang masa jee..

Kalo korang minat nak beli tanah.. aku cadangkan.. bagus korang beli tanah.. yang ada geran broo.. sekali pun lokasi tanah tuu jauh kat pedalaman.. tuu jauh lebih baik.. dan jauh lebih terjamin broo..

Ok laa kekawan.. salam

INGAT TANAH, INGAT EMAS, INGAT HAFIZAL

Popularity: 6% [?]