Hari nii aku nak syer ngan korang pasal emas.. bukan apa kekawan.. kalo bandingkan emas ngan tanah nii.. emas ni satu benda yang amat senang..

Kalo tanah.. nak semak macam-macam broo.. freehold laa.. leasehold la.. lokasi laa.. nilai.. bole pecah geran ke tidak.. proses nak upgrade.. premum laa.. dan macam-macam lagi laa..

Berbanding ngan emas.. emas nii senang sesangat beb.. ada duit.. beli jee emas.. simpan emas.. habis crito.. Tak dee duit.. kasi pajak.. bila ada duit.. kasi tebus.. senang sesangat benda nii beb.. tak pening.. pastu lak urusan emas cepat sesangat

Untuk hari nii dan ketika nii.. harga emas sekitar USD1545 per oz nii.. nampak-nampak macam harga emas.. nak naik semula jee nii.. he he he.. apa pun benda nii susah nak ramal laa.. hari ni naik.. esok turun.. pastu naik semula.. ayooo susah nak ramal daa

Pengalaman aku laa.. sepanjang aku terjerumus dengan emas nii..  jujur aku kata.. amat best main emas nii broo.. susah nak aku gambarkan.. naik untung.. turun pun untung.. tuu yang best tuu

Bukan tuu jee.. kalo main emas nii.. wife gerenti tak bising broo.. bila kita bagi tau.. yang kita ada tambah koleksi emas.. gerenti broo.. orang rumah senyum sampai telinga.. he he

Ok laa kekawan.. jom kita tengok-tengok emas.. jom jom

Salam

INGAT TANAH, INGAT EMAS, INGAT HAFIZAL