Hari nii aku nak syer korang pasal company.. untuk makluman korang.. aku baru jee bukak company baru.. ehhh bukan company baru daa.. tapi tambah company.. nama company baru aku nii AL -NAUFAL CONSULT

Nama Naufal nii aku pilih sempena nama anak aku yang sulung.. Muhammad Naufal.. hahhhh ambik ko Naufal.. kecik-kecik lagi.. bapak ko dah bukak company atas nama ko.. he he

Ok laa.. focus AL NAUFAL CONSULT nii.. adalah nak syer ngan seramai mungkin kekawan kat luar sana.. pasal pelaburan emas.. jual beli emas.. untung emas… rempit emas dan lain-lain lagi laaa..

Kepakaran AL NAUFAL CONSULT nii ialah.. pakar menggandakan wang korang dengan emas.. ayooo power bunyinya tuu.. he he

Kalo sebelum nii.. aku terlibat ngan emas nii secara suka-suka.. main-main.. takut-takut pun ada.. tapi bila aku tengok hasil dia sekarang nii.. oiii nii dah tak bole buat memain lagi dah nii.. dah bole jadi serius dah nii..

Sebab tuu aku terpaksa tubuhkan AL NAUFAL CONSULT untuk melicinkan urusan aku.. dan alhamdulilah sangat.. setakad nii.. hasil dia.. berbaloi amat berbaloi baloi kekawan

Macam kawan aku Si S.. tahun lepas dia beli stok emas RM350K.. dia niaga macam biasa.. jadi photographer.. untung ambik gambar tuu.. dia beli emas.. simpan emas.. hari nii kekawan.. nilai emas dia sudah jadi RM490K.. ayooo naik lebih 40% kekawan

Tak yah tambah staf.. tak yah bukak opis baru.. tak yah jual emas, tak yah berurusan ngan jabatan kerajaan.. tak yah semua tuu.. tapi senyap-senyap nilai emas dia tadi.. naik kaw kaw.. pelik kan 

Sebab tuu kekawan.. jangan kita risau sangat dengan masalah financial kat US sana.. kerja laa macam biasa.. tapi apa yang lebih mustahak.. peluang.. apa peluang yang bole kita ambik.. dari masalah financial mereka tuu..

Dan aku percaya.. kalo tak disebabkan masalah kat US sana.. aku pun tak bukak AL NAUFAL CONSULT aku nii.. masalah mereka.. peluang untuk kita..

Ok laa kekawan.. fikir-fikirkan

INGAT TANAH, INGAT EMAS, INGAT HAFIZAL