Hari nii aku nak syer ngan korang pasal titik perubahan.. bukan apa kekawan.. sebab sejak kebelakangan nii.. aku berpeluang untuk berbincang panjang lebar ngan kekawan yang berjaya

Berjaya yang aku maksudkan nii..  berjaya dari segi financial laa.. kalo sebelum nii income mereka sekitar RM20,000 sebulan.. tapi bila mereka buat “benda nii”.. income mereka jadi berganda-ganda

“Benda ni” tuu yang dikatakan titik perubahan.. mereka buat sikit pembaharuan.. dan hasil dia sungguh lumayan

Aku ambik contoh macam kawan aku sorang nii.. Saudara Syafiq dan isteri.. dia usahakan perniagaan hantaran kawin.. blog dia www.jemarikreatif.blogspot.com.. Kalo sebelum nii bisnes dia biasa-biasa jee.. untung pun biasa jee.. tapi sekali dia iklan kat majalah Pengantin.. ambik kau.. sampai tak tahan pick up phone.. bisnes jadi luar biasa kekawan

Selain tuu.. macam Pokli gak.. tokeh emas kita.. kalo sebelum nii.. dia jual emas pakai FACEBOOK jee.. untung pun biasa jee.. tapi sekali dia aktif buat seminar.. pastu masuk surat kabar.. ambik ko.. apa sudah jadi ngan income POKLI.. berlipat kali ganda broo

Sama jugak ngan Hj H.. dia nii kontraktor.. kalo sebelum nii.. dia terhegeh-hegeh carik klien.. tapi bila dia tukar sikit strategi.. setiap kali dia buat renovation.. pasang banner besar-besar.. letak gambar dia.. letak no hp dia kat tapak projek… pastu letak banner tadi sekitar 500m sekitar projek.. sekarang nii.. padan muka Haji. tak cukup tangan dibuatnya.. projek mencurah-curah broo

Bukan tuu jee.. benda yang sama jugak berlaku kat Dr R.. kalo sebelum nii.. klinik dia biasa jee.. macam klinik lain jee.. tapi bila dia start menulis pasal kesihatan.. setiap hari Ahad.. kat surat kabar Utusan Malaysia.. terus meletup klinik dia broo

Benda-benda nii yang aku kata titik perubahan.. kerja sikit.. bina nama.. bina jenama.. untung banyak..

Tuu baru yang aku tahu.. ada banyak lagi strategi.. yang power-power.. yang power gila.. yang belum aku tahu   

Aku yakin sangat.. benda nii laa jugak yang jadi factor utama.. yang bolehkan bangsa kita jadi maju.. agama kita jadi hebat..  masing-masing ada turning point masing-masing.. mereka sebaiknya syer titik perubahan tuu kepada kekawan yang lain..

Lagi ramai kita syer.. lagi bagus sebenarnya

Sebab tuu kekawan.. aku ajak korang semua.. warga mindahartawan.com.. jom korang syer pengalaman korang.. titik perubahan diri korang.. yang sebelum nii.. korang niaga biasa-biasa jee.. korang invest biasa-biasa jee..

Tapi bila korang buat sikit perubahan.. untung korang.. luar biasa.. jom kekawan.. jangan malu.. jangan segan.. jom jom.. syerkan pengalaman korang

INGAT TANAH, INGAT EMAS, INGAT HAFIZAL